کیت اگزوز FIexhaust

فروش کیت اگزوز برقی

کیت اگزوز ریموت دار


کیت اگزوز FIexhaust نسل جدیدی از کیت اگزوزهای برقی است که چند سالی است به دنیای خودرو وارد شده ما بر اساس تجربه و نصب های که از این برند بر روی خودروهای موجود در ایران داشته ایم یک شعار نه بلکه یک واقعیت برای این برند وجود دارد که (( صدای خاص برازنده ماشین خاص )) است.

قیمت کیت اگزوز

قیمت کیت اگزوز برقی عرضه شده روی سایت FI را در با همان قیمت درج شده در سایت اف ای؛ ایران از ما تحویل بگیرید

FI روی چه خودرو هایی نصب میشود

شرکت Fiexhaust در حال حاضر برای خودروهایی نظیر لامبورگینی ، فراری ، استون مارتین ، پورشه ، بی ام و ، بنز و … مشغول به طراحی و تولید است

در ایران راستا در ایران واردات کیت اگزوز به صورت انحصاری در دست مجموعه کارفکت که بیشتربر روی خودروهای bmw و benz و porsche نصب میشود، که علاوه بر واردات و فروش کار نصب کیت اگزوز اف ای اگزاست در ایران را انجام میدهد.

کیت اگزوز نصب شده بر روی لامبورگینی

نصب کیت اگزوز

نصب کیت اگزوز Fiexhaust حدود یک روز زمان میبرد ، شاید از نظر برخی عزیزان یک روز زیاد باشد ولی باید به این نکته توجه داشت که این سیستم با ریموت برقی کار میکند و باید به صورت بی نقص نصب گردد و سپس تست اولیه صدا گرفته میشود تا در صورت لوزم آچار کشی شود.

آلیاژ بدنه کیت اگزوز

آلیاژ مورد استفاده در کیت اگزوز FI از جنس استیل ضد زنگ بوده ، برخلاف کیت اگزوز فابریک که پس از مدتی بدنه کیت اگزوز دچار تغییر رنگ میشود ولی در بدنه اگزوز Fi شما بعد از یک سال این تغییرات در حد خیلی کم خواهید دید که عکس زیر گویای این موضوع است.

FI-Exhaus

جالب است بدانید تولید کلیه محصولات در یک خط مونتاژ صورت میگیرد که خود بیانگر کیفیت بالای محصولات است ، یعنی کیت اگزوز پورشه و BMW و بنز و لامبورگینی و… از نظر کیفت کیت اگزوز هیچ فرقی وجود ندارد پس با خیال راحت میتوانید با نصب کیت اگزوز FI صدای خاص بر روی خودرو خود را تجربه کنید.

کیت اگزوز بی ام و
کیت اگزوز بی ام و

تیم تحقیق و توسعه کیت اگزوز FIehxaust به صورت مداوم بر روی سیستم اگزوز های خود در حال تحقیق های بسیار با تکیه به توان طراحی است تا صدای خاص را فراهم کند که این تحقیق ها در کنار طراحی منحصر بفرد کیت اگزوز با کنترل کننده های هوشمند صورت میگیرد ؛ سیستم اگزوز نصب شده را حتی میتوانید در مسابقات فرمول 1 ببیند که خود نشانگر اعتماد به این سیستم خروجی هوای خودرو است.

کیت اگزوز ریموتی

حال نوبت به ریموت جذاب با طراحی خاص میرسد که در مدل قدیمی به صورت تک دکمه بود و در نسل جدید این ریموت تک دکمه FIexhaust جای خود را به دو دکمه داده که یکی کار باز کردن و دیگری کار بستن صدای خورو را انجام میدهد در یک جمله کوتاه میتوان گفت که جابجایی بین حالت Sport و Silent صدای خودرو را انجام میدهد.

ریموت در 2 مدل تک و دو دوکمه می باشد

کیت اگزوز برقی

اگه با ریموت جذاب و دلربا راحت نیستید میتوانید با نصب اپلیکیشن FIexhaust اقدام به باز و بسته کردن صدای خروجی موتور شوید که کار کردن با هر دو بسیار راحت و دلنشین است.

https://www.aparat.com/v/kLMh7
نحوه کار کردن با اپلیکیشن

کیت اگزوز FIexhaust برای شما میتواند بین 20 تا 25 اسب بخار به ماشین شما اضافه کند که این اختلاف 5 درصدی به قدرت موتور شما بستگی دارد که قطعا روی خودروهای 6 و 8 سیلندر صدا و قدرت بیشتری را هم بشنوید وهم ببینید.

اپلیکیشن ریموت برقی
برنامه FIexhaust

تیم طراحی FIexhaust

تیم طراحی Fi به منظور تعادل بین قدرت و کشتاور خودرو ، داده هایی را با استفاده از CAD (طراحی با کامپیوتر) بدست می آورند و سپس اقدام به طراحی و ساخت کیت اگزوز برای خودرو میکنند در صورتی که ما در ایران شما بارها و بارها صدای خودروهایی را شنیده اید که در دور پایین ماشین صدایی زیادی دارد و با بالا رفتن سرعت صدای خروجی اگزوز کم میشود که علت آن طراحی نامناسب برای خروجی هوا است.

https://www.aparat.com/v/RsUrK
ویدیویی زیبا از کیت اگزوز با ریموت برقی و اپلیکیشن

تاثیر کیت اگزوز در سرعت خودرو

CAM به طرحان این امکان را میدهد تا شیبه سازی و و کالیبراسیون دقیق تر مدل های هیدرودینامیکی را بدهد پس خود این نوع طراحی هم دلیلی محکم برای استفاده از کیت اگزوز های مناسب خورو است ؛ Fiexhaust برخلاف کیت اگزوز هایی که در ایران با لوله و بدون انبار ( یا حتی با انبار نامناسب) جوشکاری شده اند به صورت نر و مادگی و با بست های طرحی شده توسط اف ای اگزاست به هم متصل میشود.

در طراحی نمونه اولیه کیت اگزوز ، تیم طراحی 3 نمونه با طراحی خروجی متفاوت تولید میکنند و سپس اقدام به آزمایش میکنند تا میزان خروجی هوا و میزان تاثیر بر قدرت موتور را اندازه گیری میکنند که بین 5 تا 10 درصد خروجی هوا را این کیت اگزوز افزایش میدهد.

کیت اگزوز fi
کیت اگزوز اف ای اگزاست
https://www.aparat.com/v/eo1vd
صدای درجا از 2 کیت اگزوز متفاوت

مقایسه کیت اگزوز ریموت دار Fi با آکروپویچ

مهمترین قسمت این مقایسه صدای خروجی اگزوز است که اف ای با اختلاف زیاد نسبت به آکروپویچ بهتر است

قسمت دوم مقایسه کیت اگزوزر؛ نوع جوش آن است که باز هم FI به تناسب نوع جوش بهتر نسبت به آکروپویچ دارد

قسمت سوم که با هم تقریبا از نظر مقایسه مثل هم هستند نوع نصب است که نیازی به برش کاری نداند.

قسمت پایانی ماجرا به ریموت دار بودن کیت برمیگردد که بدون شک اف ای اگزاست با اختلاف زیاد برنده این رقابت خواهد بود

لوله یا کیت اگزوز

در سرعت بالا لوله هایی که در ایران به عنوان کیت اگزوز فروخته میشود دچار افت شدید صدا میشود و برای شنیدن مجدد صدای اگزوز مجبور خواهید شد که سرعت خود را به 20 تا 40 کیلومتر در ساعت برسانید و دوباره پدال گاز را فشار دهید تا صدای اگزوز را مجددا بشنوید ولی کیت اگزوز اف ای در هر سرعتی با فشار دادن گاز صدای خروجی اگزوز را بدون افت و بلکه با صدای بیشتر بشنوید.

کیت اگزوز بنز
کیت اگزوز مرسدس بنز

دم پایپ های 100 و 200 سلولی در میزان خروجی و صدای اگزوز تاثیر مستقیمی دارد که برخی از ماشین ها خود به صورت فابریک بر روی ماشین موجود است. (پس اگر تا اینجای مطالب رو خوندید اوج ملطب در پاگراف زیر است)

صدای کیت اگزوز

بیشترین لذت شنیدن صدا در ابتدای کار و تعویض دهنده های است که صدای دلهره آوری را برای شما فراهم میکند برای نمونه میتوان به صدای پورشه کاین توربو اشاره کرد که در دور موتور 4هزار با دریچه بسته 84 دسی بل صدا تولید میکند اما اوج هیجان در باز شدن دریچه خروجی است که در دور موتور 4 هزار با 122 دسی بل رعشه بر بدن همگان خواهد انداخت.

https://www.aparat.com/v/2LwzO
ویدیو کوتاه از استارت سرد کیت اگزوز Fi نصب شده

تفاوت دم پایپ و کتلس در کیت اگزوز

به زبان ساده میتوان این گونه دم پایپ یا Downpipe را توضیح داد که یک لوله تو خالی است که هوای خروجی را به منبع عقب انتقال میدهد در طرف مقابل کتلس وجود دارد که با داشتن سوراخ های ریز (100 سلولی ریس و 200 سلولی اسپرت) در میزان خروجی هوا و البته ایجاد صدای خیلی کمتر از Downpipe تاثیر مستقیم دارد.

نکته قابل توجه در کیت اگزوز های FI exhaust صدای خروجی ماشین است که با نصب اپلیکیشن میتوانید زمان باز شدن اگزوز در دور موتور و سرعت مورد نظر را تنظیم نمایید.

مهمترین مزیت استفاده برای عزیزانی که قصد استفاده از این کیت اگزوز را دارد بستن به صورت اتومات و دستی آن در داخل آپارتمان است زیرا صدای موتور در حالت استارت سرد بسیار زیاد است مانند ویدیویی که در بالا مشاهده میکنید.

تفاوت نسل اول و دوم موتور اگزوزها

جالب اینجاست که در نسل اول از فنر برای باز و بست اگزوز استفاده میشد که در نسل جدید با حذف فنر واسط و قرار دادن رابط یک تیکه توسط کمپانی زمان نصب اگزوز به نصف کاهش پیدا کرده است

در نسل دوم از موتور های نسل اول استفاده شده زیرا که نسل اول موتورها راندمان خیلی خوبی از خود بجای گذاشته است

با توجه به نوسانات بازار ارز میتوانید کیت اگزوز خود را از ما پیش خرید کنید و با همان قیمت از ما تحویل بگیرد.

نقد و بررسی

طریقه نصب کیت اگزوز ریموت دارفروش کیت اگزوز برقیفروش و نصب کیت اگزوز ریموت دارقیمت کیت اگزوزکیت اگزوز FI exhaustکیت اگزوز FIexhaustنصب کیت اگزوز در تهراننصب کیت اگزوز ریموت دارهزینه نصب کیت اگزوز

29 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.